Třetí…

…týden v Donghee a něco na mě padlo. Něco…něco. Nic mi nechybí (teda, samozřejmě kromě přímého kontaktu se sborem a rodiny v Kristu během týdne), ale něco tam je. Však mě Pán nasměruje a ukáže, co mám vlastně udělat 😉

Při dnešní procházce jsem si zase pustila A.Stanleyho, ten člověk má v sobě tolik energie, že to musí být od Boha 😀 Ale začala jsem nějak přemítat znovu o chvalách a hlavně o vztazích u nás ve sboru (s některými konkrétními osobami). Stačí doopravdy malá chybička, malá lež, maličký podvůdek, a to bohatě stačí k tomu, aby se rozvrátil celý sbor. Jak se to stane? Řekněme, že jde o drb – to je asi nejčastější důvod odchodu, však i v Bibli je psáno, že jazyk může být ničivá zbraň. Drby se říkají mezi blízkými lidmi, mezi kamarády, přáteli. A přátelé drží pospolu, ne? Nebo aspoň před tím druhým, když odejde, pak kroutí hlavou. A přesně to je to, co mám na mysli – před jedním dělá a říká ono, před jiným říká něco jiného. Každý fakt, který se řekne x-krát, tak bude mít x formulací, nejlépe s každou formulací přidáme pár našich vtipných poznámek. Nakonec si všichni myslí něco, ale nenajdete 2, kteří si myslí to samé. A nakonec všichni trpí…třeba si to neuvědomují, ale nedůvěřivou, negativní atmosféru pozná každý, hlavně ve sboru, kde je očekáváno, že atmosféra je úžasná, nezapomenutelná, dech beroucí…odcházejí nebo když je tam něco drží, jako třeba dlouhodobá známost, přítel, přítelkyně, manžel, manželka, tak se vůbec s nikým nebaví. Nechtějí se „nakazit“. Nebo se baví jen s jedním, s ním drbou, s ním dělají psychologický rozbor každého člověka ve sboru, s ním sedí ve sboru, s ním odcházejí ze sboru…takových lidí je mi líto. Mají jen jeden pohled na všechny věci – nejen sborové, to už zasahuje do všech oblastí člověka. Sami sebe okrádají o poznání té bohaté škály různých pohledů, tím pádem sami sebe okrádají o auto-trénink v oblastech rozpoznání Božího hlasu a ďáblova hlasu, tím pádem sami sebe okrádají o velký růst v Kristu Ježíši. 

Jojo, myslím, že na mě padl smutek a frustrace. Lidé, kteří potřebují pomoct a mohli by získat pomoc ihned, nepožádají…

Image

pH papírky odhalí pravdu všeho 🙂 A toto je můj jazyk 😛 (jaké pH to asi bude?)

Příspěvek byl publikován v rubrice Miscellaneous. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

COMMENT?

