Státní…

…svátek jsem po dlouhé, dlouhé době prožila mimo Plzeň…

Začla jsem pracovat v Českém Těšíně a nevím, jestli je to kvůli tomu, ale konečně jsem se dokopala opět něco napsat do svého blogu…

Poslední dobou jsem dost přemýšlela, co se děje, ukončila jsem navazující magisterský studium na pajdě, vzala práci v Praze, kterou jsem původně nechtěla, a po 2 týdnech jsem to tam stejně ukončila…a teď tohle v Těšíně…co se to děje?!?! Jo, jasně, můžete si říkat „Prosimtě ženská, uklidni se, si myslíš, že tohle je něco mimořádnýho?“, ale to si schovejte pro někoho…jiného. Za prvý, člověk má tělo, duši a ducha. To, co vidíte, ovlivňuje moje tělo přesně tak, jak to vidíte. Ale jak to ovlivní mojí duši a ducha, to si nikdo nedokáže domyslet, pokud mu to neřeknu. A platí to pro každého, nejen pro mě, nejsem nic extra. Za druhý, nevíte, za co jsem se modlila, jak ke mně Bůh promlouval tento poslední rok… Dva důvody stačí, raději zaplním řádky něčím hodnotnějším pro ostatní lidi 🙂 Dnes jsem se zapřemýšlela nad talentem, darem a s tím související službou. A konkrétněji jsem přemýšlela nad zpěvem a chvalami (jak překvapivé). Stalo se vám někdy, že jste celý týden nemohli cvičit. Nemohli, ne nechtěli. Chtít jste chtěli moc, ale prostě nebyla možnost. A každý den jste přemýšleli o shromáždění a ta touha být tam a chválit Ježíše rostla a rostla. Na jednu stranu vás mrzelo, že nemůžete cvičit, tak nevíte, jak to dáte, ale na druhou stranu ve vás roste obrovská touha prostě jen chválit Ježíše! A ten den přijde a ten moment, kdy musíte spustit – a najednou ze sebe vydáte veškerou vděčnost za všechno, co Ježíš udělal, chcete Mu dát absolutně všechno…a je to lepší než minulý týden, když jste cvičili každý den. Stalo se vám to někdy?

One thought on “Státní…

COMMENT?

