A tak…

…začíná mé první delší volno v tomto roce…no „volno“ 😀 Ze školy, tak to není zas taková volnost, ale je to o starost míň, to je vždy lepší 😉

Dnes jsem měla první hodinu angličtiny s malilili…lililičkatými dětičkami (těch -lili- není dost). FAKT maličký 😀 Markétka, Kačenka a Kája – a já s čičinkou Cookie 🙂 Zapomněla jsem si doma hodinky, tak jsem vůbec nevěděla, jak dlouho mi trvá písnička, jak dlouho taneček, jak dlouho malování…no katastrofální! Na konci hodiny (konec jsem si prostě určila) jsem si říkala, že maminky poděkují, oblečou děti do jejich 50-ti vrství a UTEČOOOOOOU!!! No…nakonec se chtěli rovnou přihlásit, holčičky se přejedly sušenek a Kája – ten se alespoň pořádně vyřádil, že maminku už doma nezlobil 🙂

Zítra mě čeká konverzace (už se staršími, komunikujícími lidmi 😀 ), jsem zvědavá, kdo přijde…jen tepleji by tam mohlo být…nebo jsem fakt divná a nefunguje mi krevní oběh v těle 🙂

Už jsem se rozloučila se všemi přes net a hlavně jsem vyhnala všechny spát, tak bych tento příspěvek taky neměla psát moc dlouho…Good night ~~~

COMMENT?

