Lifted…

…me high again, now I’m free to live! Woooh!

Jo, tak tuhle chválu od Hillsongu zrovna předělávám, začla jsem jí už před nějakou dobou, ale nějak jsem se zasekla, ale dnes jsem to otevřela a hned napsala dalších pár řádek, no super 😉 Ještě trochu pokulhávám na absolutní tvorbě, když začínám úplně z ničeho, ale to přijde….to přijde.

Dnes jsme nandali nové žluté (!!!) plátno na předek místnosti a ještě nové projekční plátno, takže zítra to bude luxuuus 😀 Jak říká Josef z H.T., pro Pána jen to nejlepší! Haleluja!

Tento týden byl o něco hektičtější než ten předchozí, prakticky prožívám slova, která jsem slyšela „have a stingy attitude and you’ll have a stingy life“. To si musíte přeložit sami, mně se to líbí v angličtině 🙂 Takže jestli jste si to už přeložili, tak právě zažívám pravý opak, což je super. Ještě se tam sice (pozn. autora: Slyším souseda poprvé zpívat. Nevím, co si o tom mám pomyslet.) objevuje myšlenka či pocit, že „se mi tam nechce“ nebo že „jsem moc unavená“ apod., ale tenhle týden jsem se nenechala a musím uznat (pozn. autora: Nelíbí se mi to. Písnička, kterou zpívá, ani jeho zpěv. Proč zpívá ty vejšky, když očividně nebyl vykastrovaný.), že je fajn být opět mezi lidmi 😀

Ježíši, chci přitáhnout Tvůj zájem, jsem odhodlaná udělat pro to vše, pomáhej mi, ať nepřestanu věřit, že ty jsi neomezený! Amen.

COMMENT?

