Chvály…

…chvály, chvály, chvály…to mi poslední dobou dost vrtá hlavou…

Včera jsme měli zkoušku chval (zase to slovo) na Logos, přijela Věra, na začátku jsme na ní hned vyhrkli otázku: „Jakpak to jde v Holýšově?“ Odpověď byla dost překvapující pro mě i (jak jsem se dnes dozvěděla) pro ostatní. Na to, že tam byla poslána jako pomoc, jí moc neberou, spíš se chovají jak malí spratkové – rebelové, co se nechtějí nic přinaučit, ale chtějí prosadit to svý, a to ještě za doprovodu jejich otravnýho vymlouvání, hejkání atd. Takhle doslova nám to Věra neříkala, to jsem si tak přeložila já sama 😛 Jsme všichni lidé, i když jsme křesťani, jsme stále hříšní, jsme pyšní, jsme ignorantští, jsme cojávímcoještě…TAK PROSTĚ K @(*#$& NEJSME VDĚČNÍ ZA OBROVSKOU MILOST, KTERÁ NÁM BYLA DÁNA?!!?! V Božím Slově je x zaslíbení, neustále očekáváme, že se nám svět položí na kolena, že nás bude respektovat či co…co si to namlouváme? HALÓÓÓ, pronásledovali Ježíše, co si myslíte, že udělají s námi? Obklopí nás pěnězi, respektem a pohodlím? Pffffffffff…ftipné 🙂 Žijme pro JEHO slávu, abychom se líbili JEMU…zkuste hádat, pro byl Enoch vzat Bohem, i když očividně mohl žít o dost déle na zemi…

Zítra, vlastně už dnes, je modlitební večer ve sboru, vždy před tím mám smíšené pocity, ale také vždy vím, že to bude stát za to, že to nebude promarněný čas. Naopak, přináší to ovoce ve všech směrech. Dnes tam také bude celá má skupinka, za to jsem taky vděčná Pánu, bude to silné 😉

Měla bych už jít spát, Daniel jde za tři a půl hodiny na brigádu…dobrou noc 😉

COMMENT?

