Modlitebka…

…je úžasná věc 🙂 Věřte nebo ne, myslete si, že přeháním nebo ne, pro mě to tak je. A věřím, že pro každého, kdo tam byl a účastnil se (modlil se, potil se, plakal, křičel), platí totéž.

Na každém modlitebním shromáždění mi na mysl přijde jedna obava – spíše jen myšlenka: Vrátí se mi hlasivky do normálu? Samozřejmě je to míněno z hlediska zpěvu. V pátek modlitebka, v sobotu zkouška chválicího týmu, pak Den Páně. Na chviličku uberu hlas, ale to nejde, když chci Pánu říct úplně vše, tak se opřu ještě víc a přidám modlitbu za své hlasivky. S vychraptělým hlasem se dá taky pracovat a je prý navíc sexy 😀

Zítra se opět něco děje, mimo zkoušky, bude u Eriky a Markéty „surprise party“ pro Janu k narozkám. Je to poprvé asi, co jsme jako mládež ze sboru oslavovali něčí narozky. Ze skromnosti podám, že na kontě mám o jeden „cook-out“ navíc 😛 Na tom ale nezáleží (pokud jste to nepochopili), osobně jsem moc ráda, že pomalu boříme až komicky vysoké a pevné zdi mezi námi a určité záležitosti chceme zažít společně, jako rodina. Už bylo načase 😀

COMMENT?

