Zase…

…prší 🙂 Ale je to dobře, po několika dnech neskutečnýho horka si člověk uvědomí, jak velké požehnání je déšť 🙂 Konečně se dá normálně dýchat, normálně jít ven a mít na sobě normální oblečení (zasvěcení ví 😛 ).

Vzbudila jsem se jako každý jiný den kolem páté a také jako každý jiný den jsem nejdřív zamířila vyprázdnit svůj vnitřek. A jako každý jiný den jsem se vrátila k matraci, ale něco bylo jinak, něco venku mě zaujalo. Ne, že by bylo chladněji (to taky), ale nebe mělo barvu, kterou jsem nikdy předtím neviděla, a to jsem dřív hleděla na oblohu pořád :). Chladno bylo, protože venku hrozně foukalo, a všichni přece víme, co krásného následuje vítr, že? Ano, bouřka. Mocná, nemilosrdná a všemi obávaná BOUŘE. Muhahahahahahaaaaaa. Ehm. Zde jsou fotky:

http://picasaweb.google.com/yarccipeak/Bourka?feat=directlink

První fotky jsou ještě před bouřkou, poslední tři zachycují průběh deště a větru na parkovišti pod mým oknem. Omlouvám se, že jsou brány jen z jednoho úhlu, ale takto po ránu mi jaksi nenapadlo obětovat své suché já pro pár fotek, které nikdo neocení 🙂

Seminář zaměřený na uctívání a chvály – den konání: dnešek (vlastně včerejšek, je už po půlnoci). Co říct? Nahrávka je, kurz teprve bude, nějaké pocity i myšlenky mám, ale nejsou nijak podstatné pro zveřejnění, tak si pro ně přijďte ke mně osobně 😛 Na rozptýlení jsou zde opět nějaké fotky (unedited):

http://picasaweb.google.com/yarccipeak/SeminarChval?feat=directlink

Stále prší, stále prší…halelujah! Je už Den Páně 😉

COMMENT?

