Spolupráce…

…bez ní to nešlo, nejde a nikdy nepujde 🙂

Dnes bylo společné shromáždění v Plzni, je hezký vidět, že lidi si nemají kam sednout a čekají, až děti pujdou do besídky, aby byl už klid… 😛 Takto by to mohlo vypadat v budoucnu každý den (no jasně, budem chodit do sboru každý den, abychom se všichni prostřídali, tolik bude lidí 😉 ).

Včera byly křty, 13 lidí! (abych řekla pravdu, nepočítala jsem to, ale bylo mi to řečeno tolikrát, že si myslím, že si to tak myslí i všicí ostatní) Já tam s Danielem teda „jen“ chválila v pozadí, ale když se dnes pouštělo video s fotkami, tak jsem si uvědomila jakoby další úroveň nebo i privilegium vedoucího skupinky, že jde se „svým“ člověkem do vody a účastní se toho…pak teda, abych si to sama sobě zlehčila, tak jsem si představila, že zvedám metrákovýho chlapíka a sama se potápím 😛 pak teda ještě že nám nikdo nepomůže, páč se všichni budou válet po dlaždičkách smíchy 😀

Blíží se mi všechno, státnice, zkouška z AESR, obhajoba bakalářské práce a mně to pořád nejde se učit, jako že si sednu a učím se třeba celý odpoledne…nebo dvě hodiny…nebo aspoň 45 minut. Myšlenky mi utíkají někam úplně jinam (co bychom mohli hrát příští den Páně? jakou chválu bychom mohli udělat? co uvařím? copak asi dělá xy?) a srovnají se až když zapadne slunce a to už po mě všichni chtějí, abych už „konečně“ šla spát, že nikdy nespím, že jednou sebou někde šlehnu…spím a nikde sebou nešlehnu, maximálně se decentně opřu o kolemjdoucího 😛 No prostě mi tenhle stav moc nevyhovuje, spíš nevyhovuje nárokům a rozvrhu mé školy, doopravdy bych chtěla umožněný navazující studium dálkový. Abych se nemusela každou hodinu obávat , jestli něco stihnu či ne…

Daniel šel spinkat, Samuel asi taky, ale ten má pořád zaplý Skype, tak nevím…je to vlastně jedno, já jen chtěla udělat jablečný koláč, než pujdu spát, ale zítra ráno to bude stačit 😉

COMMENT?

