Učit…

…se v CrossCafe je zajímavý…hlavně zatím ne moc efektivní, doteď jsem se pokoušela připojit k internetu (úspěšně) a teď píšu sem…

Ráno pršelo a hlavně netekla žádná voda, ani studená ani horká ani vlažná ani špinavá, tak to jsem se po ránu trochu zavztekala, sbalila jsem si věci a šla ven. Zapomněla jsem si deštník a nepromokavé boty, tak nejspíš víte, jak to dopadlo… Chtěla jsem se svézt jedničkou, ale jezdili jen autobusy, který jezdili dokola kolem Bolevce, ale ne do města, takže jsem si dala hezký okruh. Tak nakonec stará dobrá tramvaj č.4 mě svezla na zastávku „Pod Záhorskem“, mohla mě svézt až k „Sadům Pětatřicátníků“ nebo ještě dál, ale já jsem z kdovíjakého důvodu vystoupila a chtěla přejít silnici v plném provozu, bez přechodu, bez normálně fungujících semaforů a se třemi pruhami, který jsem musela přejít. Nakonec mi na pomoc přišel jeden pán, za nímž jsem bez jeho vědomí cupitala až na druhou stranu. Možná toho už bylo moc, možná se mi ještě něco přihodí, ale slunce vyšlo a začlo hřát a já cestou na náměstí vysušila celé triko a skoro celé kalhoty. Káva byla jasná volba a poněvadž jsem se chtěla někam posadit a v klidu si otevřít macbook, zamířila jsem do CrossCafe. Lucka tu pořád je a kratší konverzace mi zvedla náladu…jdu se učit 🙂

COMMENT?

