Poslední…

…večer před posledním dnem ve škole v roce 2008…možná to nestojí za zmínku, ale tento večer se nikdy nevrátí, bude jedinečný, více či méně, ale jedinečný bude…

Sem tam mě napadá spousta myšlenek, které bych chtěla někam napsat, abych na ně nezapomněla, ale než se k tomu odhodlám…jsou pryč. Tak jako dnes, pusou mi prošlo sotva sto slov (pro ty, kteří si myslí, že sto je hodně: zkuste si jeden počítat slova, která pronesete, stačí jen jedno ráno či odpoledne), ale v hlavě další válka, další telenovela, další modlitby… Ještě že mám modlitby, chvály, Ježíše, jinak bych se nejspíš přidala k zavřeným ve svěrací kazajce. Beze srandy. Ale to zná hodně lidí…

Samuel odjel z Ameriky, z Bethany nadobro, z Ameriky – ?. Neříkám, že přijel do Čech, protože v lednu stejně odjíždí, teď pro změnu do Koree. Doba pobytu se taky měří v rocích. Tam se snad dobře nají, když už nic jinýho. Dnes jsme spolu jeli do Olympie, zmínil se o Korei, že dobré je tam jenom jídlo. To jsem si vzpomněla na minulé léto, na podzim o osm let zpátky a nějak jsem nemohla souhlasit. Ale zase tam jede on, já ne. Jídla si tam užije možná až moc, nevím proč, ale v Korei se každá aktivita (ať už speciální, sváteční nebo i každodenní) koná za přítomnosti jídla, nejlépe je do ní zahrnuta. Kamkoli se podíváš, stojí tam minimálně jeden automat nebo stojánek s (zdá se) nepřeberným množstvím jídla. Pití problém není, voda se dostane kdekoli a zdarma. Když se dívám na to, co jsem napsala, teoreticky bych Koreu měla mít ráda, když jí chválím, tak proč se mi tam vlastně nelíbilo? …no jo, drahý a hnusný kafe…:)

Včera večer mi začalo bolet břicho, spíš v podbřišku, jako kdybych dostávala křeče, tak jsem přemýšlela, jestli mi to tak bolelo někdy dřív. Napadla mi vzpomínka na záchvat při slepáku, období po operaci…pak jsem se ušklíbla, páč mi to tak bolelo po prvním tréninku z karate, pak z několika z florbalu, když Pavla rapl záchvat fyzické nedostatečnosti týmu, jenže z patnáctiletých puberťáků neudělá mužstvo do první ligy neboli třicetiletý hory svalů. No nic.

Včera jsem dodělala sluchátka…musím co nejdřív do Prahy…

COMMENT?

