Všimněte…

…si, kde to jede, na bílý čáře (v Bulharsku maj ty čáry nějak moc široký), to je jedna z mála věcí, na které pastor Nikolaj nadával. Další jsou třeba dvě stejně rychlá auta, která jedou vedle sebe a rychlost nad 150 km/h ve městě (jak ho napadla tahle rychlostní hranice, to nevím). Nevím, jestli se mu nerozbil tachometr nebo nás chtěl co nejdřív dostat domů, ale dost často byl sám proti sobě =)

Když už jsem měla zaplej foťák, tak mě začalo zajímat okolí, krajina je tam hezká, ale nic extra, jak vidíte:

Cítila jsem se skoro jako doma, paneláky byly přibližně stejně rozmlácený a počmáraný jako na Vinicích =)

Jen asi kostelík vypadal, že se o něj někdo stará…nebo ho postavili těsně před naším příjezdem.

Vpravo je cedule, je tam něco bulharsky, možná bych to mohla přečíst, ale momentálně jsem líná =P

Samozřejmě mě krajina přestala po chvíli bavit a zaměřila se na živější objekty:

Bohužel to byl jediný spolupracující v mé blízkosti.

Nenapadlo mě vyfotit si dům, ani zahradu, ani psy, ani pastora a jeho ženu, ani obývák s trofejemi z lovu…jen pohled z okna =) Ale stál za to:

Vám se to nemusí zdát, ale to je těma fotkama, takže fotografem, takže mnou, že jsem nedokázala pořádně zachytit Provadii v plné kráse…

Tatínek se Samuelem spali v místnosti vedle, mě šoupli do nějaký komůrky s akvárkem přes půlku pokoje, takže jsem ani nepotřebovala rozsvěcovat…bohužel zhasínat taky ne =) Na fotce to není vidět, ale zase je to tím, že neumím fotit, tak jak světlo z mýho blesku šlo proti světlu akvárka, tak…já to radši vysvětlovat nebudu, ještě se se mnou bude někdo hádat…

To modrý vpravo byla postel, nejspíš s nedoopravenou dírou uprostřed, ale neobyčejně pohodlná…takže po obědě – chráp chráp =) …moc dlouho jsem ale nespala, ani jsem nemohla, večer měl mít Sam seminář (premiéra – v Bulharsku, a crowd to test on, good thinkin, eh? =P )

Příspěvek byl publikován v rubrice Bulgaria 2008. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

COMMENT?

