Je 7:37 …

… a mám v hlavě už kinematiku i dynamiku HB, soustavu HB, tuhé těleso a první část kmitů…teď bojuju uprostřed druhé části =) Není to hrozné, spíš úžasné až zázračné, páč to chápu =) Teď abych o tom přesvědčila i pana RNDr. Milana Kubáska v pondělí ráno =)

Včera večer jsem si prohlížela fotky z minulého roku (to zní, jako kdyby to bylo tak dávno) a uvědomila jsem si, že některé nikdo ještě neviděl…ani já (ve větším formátu), to už mě zarazilo, ale ne tolik, abych si otevřela další okýnko prohlížeče a naklikla se sem =)

COMMENT?

