Měla…

…bych už jít spát, bude půl druhý (ráno) a až bude světlo, tak musím do školy odnést poslední referát z fyzikálního praktika a nechat si pak (snad) zapsat zápočet…jenže…za prvý se mi spát nechce, za druhý najednou nacházím nedokončený prace, za třetí píšu tohle…

Kdyby tu člověk měl strávit poslední večer, bylo úterý a chtěl by jít někam mezi lidi, musel by nejspíš k někomu domů, páč tady je fakt mrtvo…no doopravdy, jak se mi nechtělo jít si lehnout a musela jsem se ztišit (si ztišit hudbu), dostala jsem ohromnou chuť mít kolem sebe lidi, ale když oni by už byli v pyžámku u sebe doma, než já bych se kamkoli dostala…to je pak těžký poznávat okolí…samozřejmě, že chyba může být u mě, mohla bych třeba zrovna teď spát a vzbouzet se v pět, abych stihla pozdravit pekaře a pošťáky… (měla bych si dát facku a jít spát, že si to teď taky myslíte? =) )

tak krásně svěží ráno musí být fajn…a vyfotit medvěda z takové blízkosti…taky fajn…no já už radši jdu chrrr ~~~

COMMENT?

