Dnes…

…už má přijet Joo-hyun a já zase nic nepociťuju, žádný stres, žádné vzrušení, žádné nadšení, žádné emoce…ale takhle je to vlastně lepší, nikdo mě nemusí uklidňovat nebo přesvědčovat, klídek…=) Máma s tátou zase přeorganizovali byt, dělají to vždy, když tu má někdo přijet spát…a stačilo by klidně jen na dva dny, dopoledne mi tu zvoní a délka jejich práce je přímo úměrná době pobytu návštěvy. Samozřejmě ne v poměru 1:1 =)



Tatínek zkouší maminčinu trpělivost…
…která někdy prostě dojde =) 



Neustále hledali nějakou závadu nebo cokoli, co by šlo byť i jen malinko „zlepšit“.


I na balkóně…ale to už trošku přeháněli.


Pak se tatínek vydal na poslední obchůzku…


…samozřejmě, že nebylo vše perfektní, ale nahlas to neřekl…


…někdy mi vysvětloval, proč něco bude muset nechat být…


…i když bylo těžké na to zapomenout…


…tak se šel zasmát do mého pseudo-pokoje…


…ale brzy zamířil ke spíži…



…bez větších komentářů zavřel (ve spíži to mám zorganizované podle sebe, do toho se mi nikdo plést nebude)…


…pak přišla na řadu lednička…


„Vždyť tu nic nemáš, co vůbec jíš, ty hladovíš, viď, hladovíš.“

V lednici jsem měla šunku, máslo, mrkve, květák, olivy, pórek, okurky, hrachové lusky, špenát, surimi tyčinky, čokolády, víno, nasekaný česnek, gochujang, ssamjang, kečup, hořčici, espresso, sirup…jen proto, že tam neuviděl jogurt neznamená, že jí ho nikdy nekoupím…přece!
COMMENT?

