Nedokážu se přestat…

…usmívat =) Já vím, je to trapný, vždyť se přece usmívám pořád, na všechny a na všechno…všichni už znají, ví, poznali by i poslepu, i v zástupu amerických úsměvů by mě našli…a přece jen teď je to jiné. No, dost na úvod =)

Dlouho jsem nepsala, pořád jsem měla něco lepšího na práci a když ne, tak jsem hledala, dokud nenašla…přesně takhle jsem neměla dopadnout a uvědomuju si to, tak jsem se dnes překonala a klikla jsem na ten ikonek…=P Hlavně mám dobrou náladu, tak je dost vysoká šance, že bych psala srozumitelně, optimisticky a nijak daleko neodbočovala.
Hlavní důvod proč píšu nenapíšu, za to napíšu, že jsem byla v zoo s Táňulkou, Honzíčkem a Jiříkem. Všem je víc než mě. Momentálně jsem unavená, ale tady je odkaz na fotky, moc se mi nelíbí ty s takovou načervenalou šmouhou a černým horním koncem. (To je obraz člověka, vy ignoranti.) Komentář a pokračování zítra…

P.S. Nejde mi pořádně internet, takže ani odkaz nebude, všechno zítra…stejně mám dobrou náladu =)

COMMENT?

