Synergie…

…je zvláštní slovo. Hlavně je to oblíbené slovo pana profesora Ing. Václava Kůse, CSc. (tituly si nepamatuju, musela jsem si to najít) Taky nejoblíbenější překlad: spolupůsobení. „Klíčem je pochopit synergii všech oborů,“ podle toho, co říká, mi k životu stačí jen mechatronika, vše ostatní je jen bonus. Ani to ne, k tomu snad žádný bonus ani neexistuje – tak je to perfektní =) No, to by mohlo být dost na úvod…

Původní myšlenka byla zapsat sem poznámky z dnešních kázání, ale nějak usínám, mohla bych se překlepnout a kdo ví, co by z toho vzniklo =) Tak sem hodím fotky, poznámky jindy…

 

Jak tam je jen máma, Daniel a Eun-jin, čekali jsme na tátu, mluvil s někým přes Skype…pak táta přišel, ale chtěl se jít převlíknout, aby vypadal dobře na fotce (moc dobře ví, že fotky posílám Eun-jin rodičům a že jsou taky na internetu =) ), mezitím jsem zapálila svíčku (jen jednu, 19 jsme jich neměli a stejně by se pak roztekl dort), zazpívali (mi) „Happy Birthday“, sfoukla jsem svíčku (nosem =) ne, tak nosem ne, ale dobrý nápad na příště), obdržela dárky (neřeknu co), modlitba a „hostina“…přibližně tak probíhali všechny narozeniny, který se odehrávali u nás doma, neznám pohodovější a přátelštější oslavy a možná ani nechci…

COMMENT?

