25.12.2007

Asi se divíte, proč je předmět „25.12.2007“, když je 26.12.2007, a tak uvedu důvod. Včera ráno jsem začala psát, ale za chvíli se všichni probouzeli a samozřejmě chtěli vědět, o co vše přišli, když spali. Tak jsem nechala zapnutý počítač a pospíchala rychle zodpovědět na všechny otázky, když tu najednou byla tma (to bylo kolem čtyr, ne?) a konečně další důvod rozloučit se a vrátit se domů. Počítač byl stále zapnutý (aspoň v tomhle je spolehlivý na 100%) a tady stále prázdno. Za hodinu jsem před sebou měla krátký, ale výstižný, možná i trochu vtipný zápis se dvěma fotkami (formátování mi trvalo polovinu času). Spokojená nad výkonem kliknu „Save“ a … uložilo se to, ale místo mého textu jsem tam měla jednu větu, a to ani ne česky. Nevím, jestli se mám přiznat, že mě to na chvíli docela i vyvedlo z míry, ale do počítače jsem nemlátila (bylo pozdě večer, probudila bych sousedy). Tak…a teď bych zkusila sepsat to, co jsem tu měla včera…

Minulou neděli jsme měli společné shromáždění, Amen+Logos, které jsme slavnostně zakončili „hody lásky“ (viz. fotky). Ještě jsem se táty nezeptala, kde přišel na ten název (že by mu to někdo poradil? – lidi, přiznejte se). Vždy je to jiné, když jsme všichni spolu, možná to teď vnímám víc, když při chvalách na všechny krásně vidím, ale já to zase soudím hlavně z chval, takže celkově nevím. Na tom vlastně moc nezáleží, hlavní je, aby každý to myslel upřímně (stejně před Pánem nic neschováte), jakkoli to dělá. Všimla jsem si několik nových lidí, pak několik nově obrácených (minulý týden) a doufám, že se necítili nijak odstrčeně, kdo by pak rád chodil na shromáždění nebo se s námi stýkal a nestyděl se za nás? Žádný program jsme neměli, ale nemyslím si, že to nějak moc vadilo, na zábavu bude dost času příští týden, na Silvestra. To pořádně rozjedemeee!

Myslela jsem si, že letos snad budou „bílé Vánoce“, zatím je jen zima a mráz…jen u Globusu špinavý zmrzlý sníh. Všechno vypadá tak nevinně a tiše, když je to pod sněhem, lidé se odváží i na trávník plný psích výkalů, páč to nevidí…(až doma v teple to ucítí) Ještě je čas, teď jsou všichni stejně u babiček, tak by sněhová válka dopadla jako patlání sněhuláka.

Končím, měla bych se ještě na chvíli vrátit k usměřňovačům a střídačům, můj první zápis, který se doufám konečně uloží správně…

COMMENT?

